Wishlist | Tetoválások

Halihóó!! 🙂

Ma egy olyan témával jelentkezem, ami hozzám nagyon közel áll, ugyanis nagyon régóta dédelgetett álmom néhány tetoválás beszerzése. Nekem nincs tetoválásom, viszont nagyon nagyon szeretnék hármat vagy négyet varratni magamra. Meg is van konkrétan, hogy mit szeretnék, az egyik páros azóta kell, amióta kitaláltam, hogy egyáltalán szeretnék tetoválást, és az nem most volt.

Az egyik amúgy egy tipikus csukló-tetoválás, és mégsem. Én legalábbis nem nyilat szeretnék, vagy ehhez hasonló minitetoválást, hanem a szüleim aláírását mindkét csuklómra. Ezt azért szeretném magamra varratni, mert mégha nem is nőttem fel egy tökéletes családban, messze nem volt meg mindenem, amit szerettem volna és amire szükségem volt, mégha a szüleim nem is tökéletesek, mégis tudom, hogy szeretnek mindegyikünket, megtettek értünk mindent, amit csak tudtak, és nekik köszönhetem azt, hogy vagyok, és hogy itt vagyok. Persze ők tanítottak arra is, hogy milyen ne akarjak lenni, de ez már más téma.

StockSnap_EY14Q1PSN6

A másik tetoválás, amit szeretnék, az egy kutyamancs, négy kis ujjacskával, amibe bele van írva az, hogy CORA. Így hívták az első kutyánkat, aki sajnos három évvel ezelőtt elhúnyt… 10 évet élt, és mindegyikünk szívét összetörte, amikor itt hagyott minket… Ezért szeretnék egy állandó emlékeztetőt a legjobb barátnőmről, aki mindig odabújt hozzám, ha szomorú voltam, akivel bujócskáztunk kisebb korunkban, aki a nyolcadik testvérünk volt. Amúgy nem tudom, hova szeretném ezt a tetoválást, talán valamelyik bokám fölé.

238fbb78cf2c428fd9b9026c81a52522

Szeretnék egy idézetet is magamra varratni. Igen, tudom, egy bazi nagy klisé vagyok, de van egy idézet, ami valahogy mindig megtalál engem a nehezebb időszakaim alatt, ami olyan, mintha a mantrám lenne. Ez az idézet: “I am the master of my fate, I am the captain of my soul.” (William Ernest Henley). Azért ez a kedvenc idézetem, mert én nem hiszek a sorsban. Szerintem mi alakítjuk az életünket, mi vagyunk azok, akik döntünk, és felelősök vagyunk a tetteinkért és döntéseinkért. Nincs olyan, hogy valahol minden összekapcsolódik, hogy minden okkal történik, hogy minden egy leckét hordoz, ez bullshit. Te alakítod az életed, és te döntesz arról, hogy ki és mi marad az életedben. Ezt az idézetet először a Tuti gimiben hallottam, csak más formában, és a bal oldalamra, a bordáimra szeretném varratni.

6d33409b53030597615eabd73a273dba

A negyedik tetoválás, amit szeretnék, az összekapcsolná a két kedvenc hobbimat: az olvasás és az írás. Ezt valahova a hátamra szeretném, és ez lenne a legnagyobb tetoválásom. Van néhány ötletem, hogy hogyan szeretném, ha kinézne, bár több, mint valószínű, hogy ezt rábíznám a tetováló művészre, akivel csináltatnám. Szóval jól át kell majd gondoljam, hogy kihez fordulok majd, ha egyszer végre eljön az én időm is.

3bb05a956d6bf0ff2dabb52f77f5c075

Ezek azok a tetoválások, amiket már nagyon rég szeretnék magamon látni. Nekem soha nem volt problémám a tetovált emberekkel. Addig, amíg mindenki tisztában van a döntésekkel, amiket hoz, és vállalja azok következményeit, csináljon amit akar a testével. Én például teljesen tisztában vagyok azzal, hogy a tetoválás örök, együtt öregszik majd meg a testünkkel, és ezt elfogadom. Amit most szeretnék a testemen látni, azt szeretném majd idősebb koromban is, és ezen semmi sem fog változtatni. Emellett jól meg kell azt is fontolni, hogy kit bízunk meg azzal, hogy elkészítse a számunkra tökéletes tetoválást, hiszen nem szeretné senki később megbánni azt, hogy magára tetováltatott valamit.

Természetesen elfogadom azt is, hogy nem mindenki ért velem egyet, nem mindenkinek tetszik még a tetoválás gondolata se, abszolút senkit sem szeretnék meggyőzni arról, hogy ez a helyes út. Ez az én véleményem, én nagyon rég szeretnék, és remélem, hogy minél hamarabb elkezdem gyűjteni majd őket.

Nektek mi a véleményetek a tetoválásokról?

Szép estét nektek! 🙂

Little Things

One thought on “Wishlist | Tetoválások

Leave a Reply

