Off | Ami boldoggá tesz

“Akad még jó ebben a világban, Frodó úr, amiért érdemes küzdeni.” (J. R. R. Tolkien)

Én nagyon könnyen fáradok el, és nem fizikailag, hanem szellemileg. Én idegileg annyira tönkre tudom magam tenni, hogy az sokszor kihat a testi épségemre is. De nem az történik, hogy én konkrétan teszek magammal valamit, ami rossz hatással van rám, hanem hagyok más dolgokat, történeteket, emlékeket, embereket befolyásoljanak olyan szinten, hogy én sikertelenül álljak útba, mert csak összehullok, és sírok.

Egy idő után nincs más választásom, mint elfogadni, hogy nem fog minden mindig úgy menni, ahogy szeretném, mert mindig lesz valami akadály, amit muszáj legyőzni. Annyit tudok tenni csak ellene, hogy választok aközött, hogy idegeskedek és hisztizek és rossz mentális helyzetbe hozom magam, vagy elfogadom és elengedem azt, amin változtatni nem tudok.

Ilyenkor az agyam könnyen elkanyarodik egy olyan helyre, amelynek nem lenne szabad léteznie. Ez egy olyan fekete lyuk, ahonnan gilisztaként kúsznak ki az olyan gondolatok, mint az, hogy nincs minek örüljek, hogy velem csak rossz dolgok történnek, hogy sose lesz már vége meg hogy én biztosan ezt érdemlem. De nem, héé. Ha valaki, aki olvassa ezt a bejegyzést, hasonló gondolatokkal kűzd, ajánlom neki, hogy tapossa össze a gilisztákat, de gyorsan! Én is azt teszem. És tudjátok, miért? Mert nem fer így gondolkodni azokkal szemben, akik az életünkben vannak, akik szeretnek és mindig ott vannak mellettünk.

Szóval én ilyenkor szórom a mentális konfettiket körbe az agyamba, hogy minél színesebben pompázzon, hogy minél boldogabb hely legyen, és közben hálát adok mindenért, ami örömöt okoz nekem, amibe kapaszkodok, ha baj van.

Processed with VSCO with t1 preset

Engem boldoggá tesz az, amikor nyugodtan meggyújthatok egy illatos gyertyát vagy pálcikát, és egy csésze kávé társaságában olvashatok egy jó könyvet.

Boldoggá tesz az, amikor elérek apróbb, személyes mérföldköveket munkában. Lehet, hogy másnak nem számítanak ezek, de én olyankor ténlyeg büszke vagyok magamra, amikor felfele léptem a lépcsőn.

Boldog vagyok akkor, amikor tervezek. Legyen szó a jövendőbeli lakásom berendezéséről, az utazásomról vagy akár a bejegyzéseimről, imádom a mentális listákat készíteni, majd papírra vetni őket, és lassan meg is valósítani a terveket.

Boldog vagyok olyankor, amikor írok, mert minden egyes betű, amit itt láthattok, vagy amit a papírlapok szívnak magukba, ha füzetbe vésem őket, mind én vagyok, mind az én részeim, és nagyon nyugtatónak tartom azt, amikor kiírom magamból a dolgokat, bármilyen formában is.

Boldog vagyok, amikor az egész családomat egy helyen látom. Áldva érzem magam, mert egy ilyen nagy családba születtem, mert sok mindenre felkészít az életben, ráadásul mindegyikünk különbözik a másiktól, én meg pont ezért szeretem őket.

Boldog vagyok, amikor a barátnőimmel mind együtt vagyunk, amikor nem jön közbe semmi, ami akadályozná az együtt töltött időt.

Boldog vagyok, amikor viszontlátok egy olyan ismerőst, akivel rég találkoztam, főleg, ha úgy tűnik olyankor, mintha nem is töltöttünk volna egy pillanatot se külön.

Boldog vagyok, amikor későig aludhatok, mert minél kipihentebb vagyok, annál praktikusabb is. Amikor fáradtan kelek, sokkal rosszabbul teljesítek, sokkal morcosabb is vagyok.

Boldog vagyok, amikor sminkelek, és nemcsak a végeredmény miatt, mert nem vagyok olyan ügyes benne, hanem mert élvezem az egész folyamatot.

Boldog vagyok, amikor hajat fonok, amikor színezek, vagy régen szerettem nagyon karkötőket bogozni, később nyakláncokat készíteni, mert mindez kikapcsolja a világot körülöttem, és az agyamat egy boldog helyre viszi.

Boldog vagyok, amikor küldök képeslapokat, vagy amikor készítek ajándékokat, de ugyanolyan boldog vagyok akkor is, amikor érkezik képeslapom, vagy kapok meglepetést, főleg, ha teljesen random jön.

Boldog vagyok, amikor valakit boldoggá teszek, bármilyen úton is történjen ez.

És igazán boldog vagyok, amikor Zolika odasimul hozzám, és ölel, mintha nem akarna soha elengedni, mert olyankor nagyon szeretve érzem magam.

2ea9c9429ded88662ebd80f5f363a3c1

Szerintem sok minden múlik azon, hogy milyen szemszögből közelítjük meg. Ha úgy döntünk, hogy nem hagyjuk, hogy a negatív energia leverjen, hanem kűzdünk ellene, akkor rettenthetetlenek leszünk.

Erőt és kitartást kívánok mindenkinek, aki a feladás szélén áll!

Előző bejegyzés: https://crissymrn.wordpress.com/2017/08/04/f-t-f-friday-top-five-kedvenc-noi-karakterek-konyvekben/

Még több off: https://crissymrn.wordpress.com/category/reszletkerdes/off/

Little Things

One thought on “Off | Ami boldoggá tesz

Leave a Reply

