Körmös kihívás 2017 | Vintage

Halihóó!! 🙂

Ismét vasárnap jutok el odáig, hogy elkészítsem a heti feladatot a kihíváshoz, mert a halasztás koronázatlan királynője nem lenne önmaga, ha valamit normális időben csinálna meg. A héten ismét egy hozzám közel álló téma kerül terítékre – vintage. Ezzel csak az az egyetlen probléma, hogy a Pinterest nincs tisztában az easy fogalommal, és kénytelen voltam olyanra festeni a körmeimet, ami szerintem elég vintage, de lehet, hogy mások szerint nem az:

vintage

Szerintem a pöttyös minta nagyon pin-up, nagyon retró. Mikor sikertelenül keresgéltem Pinteresten inspirációt, folyamatosan egy B tervre gondoltam, hogy mi az, ami nekem a vintage stílusról eszembe jut, ami jól is néz ki körmön, és ez volt az egyetlen, ami eszembe jutott. Mind a pöttyös kendők járnak a fejemben, ami divat volt az ’50-es és ’60-as években, meg a pöttyös ólom csészék, szóval az én szememben belefér ebbe a kategóriába.

Remélem, a kihívásnak is megfelel! 🙂

Előző bejegyzés: https://crissymrn.wordpress.com/2017/08/06/off-ami-boldogga-tesz/

Itt megtaláljátok a többi manikűrt, amit a kihíváshoz készítettem: https://crissymrn.wordpress.com/category/napjaim/nem-olvasos-kihivasok/

Little Things

Leave a Reply

