Havi összesítő | július 2017

Halihóó!! 🙂

Nem, nem fogok megint könnyezni az idő múlása felett, még akkor sem, ha tényleg 2017 júliusától intünk éppen búcsút. Nem. Ünnepelni kéne az idő múlását, hogy minden egyes eltelt másodperccel egyre bölcsebbek vagyunk, egyre több tapasztalatot gyűjtünk össze magunkban. Haha, no. 😀

Fárasztó volt ez a hónap. Komolyan mondom, idegileg annyira ki vagyok fáradva, hogy az utóbbi hetekben szinte minden nap bőgtem. Ki voltam fordulva magamból, már azt se tudtam, mit kezdjek magammal, hogy végre kipihenjem magam. A legjobbak a hétvégék voltak, mert egyáltalán nem úgy sikerültek, ahogy én elterveztem őket, de nem is baj, mert jól teltek. A munkában viszont kikészített a teljesítési vágy.

De legalább minden könyvet elolvastam, amit elterveztem. 🙂 Megvolt a Crash Into You, bár azt júniusban kezdtem el, megvolt a Hawthorne & Heathcliff, ami remek könyv, olvassátok el. 🙂 Megvolt a Will & Will, ami nem volt épp a legjobb olvasmány, és megvolt a Harry Potter és az elátkozott gyermek is, ami nem volt épp a legrosszabb olvasmány. Nekifogtam ismét Jane Austen: Értelem és érzelem könyvének, de nem haladok vele, egyszerűen nem az én könyvem… Szóval nem biztos, hogy júliusban ki is végzem. És a Shallow Graves-et még mindig hallgatom, mert nem volt sok időm rá, hogy hallgassam – a felén viszont már túl vagyok.

A sorozatokkal nem állok jól. Úgy volt, hogy hétvégente nézem majd az Arrowerzum sorozatokat, de minden hétvégén volt valami programom, szóval július első és utolsó hétvégéjén tudtam csak nézni. A Friendset viszont hűségesen nézem, most is az megy. Egyszerűen jól esik röhögni a bandán, bár legközelebb szerintem csak pár év múlva fogom ismét elővenni ezt a sorozatot.

A betáblázott filmek közül csak a 2001: A Space Odyssey volt meg, ami tetszett, de nálam a könyv volt a nyertes. A többit nem néztem meg, viszont hála a filmbuzi Zolikámnak, nem maradtam filmek nélkül ebben a hónapban sem. Megnéztük együtt a 12 Feet Downt – nem az életem legjobb filmje, a Power Rangerst – hát ez is jó gagyira sikerült, a Three Colors: White – ahhoz képest, hogy nem nagyon nézek hasonló filmeket, meglepően jónak tűnt, és a Brain on Fire – jó alapötlet, nem valami jó kivitelezés.

Postcrossingon kértem öt címet, s küldtem képeslapokat Finnországba, Németországba, Csehországba, az Amerikai Egyesült Államokba és persze, a hiányozhatatlan Oroszországba. Az első kettő már célba is ért, és Csehországon nagyon csodálkozom, hogy még nem ért oda. A német fickónak nem volt semmi írva a profiljába, ami szerintem elég csúnya dolog, mert sokkal könnyebb az emberek vágyait kielégíteni, ha tudod, hogy mi kell nekik, és így meg kismilliószor könnyebb mellélőni a küldött képeslapokkal… Na mindegy. Kapni még sajnos nem kaptam egyet se, de augusztusban remélem, hogy ömleni fognak. 🙂

Minden más… Hát… Zsibóra és Mojgrádra nem mentünk. 😦 Pedig nagyon vágytam. 😦 De helyette eltöltöttünk egy hétvégét Kolozsváron, s elmentünk Léta várához, amiről itt írtam. Egy másik hétvégén sütkéreztünk falun egy barátunknál, a többi hétvége meg nyugisan telt. Négy darab szülinapon is részt vettem – két kolléganőmén, a húgomén és Zolika édesanyjáén, szóval volt mit ünnepelni ebben a hónapban is. Fizetéskor pont voltak hatalmas leárazások egy turiban, és rólam tudniillik, hogy nem vagyok nagyon shoppingoló, általában azt veszem meg, ami kell, de most gondoltam, egye fene, egyszer élünk, bementem és összevásároltam 10 darab ruhát 50 lejért, ami kb. 3300 forint, szóval szerintem kurva jó befektetés volt. Közöttünk húgomnak is volt egy ing, és Zolikának is egy póló. Btw, Zolika vett magának egy új biciklit, az a kedvenc hobbija, állítása szerint a második szerelme (bár szerintem az első, s én vagyok a második :DDD), a blogján olvashattok róla többet. Lefoglaltuk airbnb-n keresztül a szállásunkat a budapesti nyaralásunkra, és már csak az utat kell elintézzük. Mindemellett a munkában kihoztam a célomat, de nagyon nagyon belefáradtam, már a hetedik hónapja robotolok, szóval szerintem megérdemlem azt a szabad hetemet, alig várom, hogy végre elérkezzen. (Persze, Zolika is megérdemli, még jobban, mint én, mert ugyanazt dolgozzuk, és ő sokkal de sokkal ügyesebb nálam).

Így telt hát a júliusom. Néhány hasznos link:

Havi tervek júliusra – összehasonlításképp: https://crissymrn.wordpress.com/2017/07/04/havi-tervek-julius-2017/

Júniusi összefoglaló: https://crissymrn.wordpress.com/2017/07/02/havi-osszesito-junius-2017/

Előző bejegyzések: https://crissymrn.wordpress.com/2017/07/28/kormos-kihivas-2017-csikok/

https://crissymrn.wordpress.com/2017/07/28/f-t-f-friday-top-five-kedvenc-konyvsorozatok/

Az elérhetőségeimet a Rólam menüpontban találjátok meg.

Nektek hogy telt ez a hónap? 🙂

Szép vasárnapot nektek! 🙂

Little Things

One thought on “Havi összesítő | július 2017

Leave a Reply

